UTX ATV QUAD

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport
CFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 SportCFMOTO Gladiator Z1000 Sport

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

7 750 000 Ft

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport quad V motor .
Ritka, hogy egy koncepció valósággá válik. De az új CFMOTO Gladiator Z1000 Sport alapvetően elérte ezt. A KISKA tervezőstúdió a legjobb formájában mutatta be az új exkluzív modellt, és megmutatta, hogy a merész dizájndarabokat is meg lehet valósítani. A merész és teljesen eredeti dizájn, az extra erős ikerhengeres 1000 köbcentis motor és a legmodernebb technológia modern, fejlett alvázzal a szórakozás egy teljesen új dimenzióját hozza el!
Monumentális, akár 85 LE-s húzóerő (terepjáró), azonnali gázreakció (elektronikus), csúcstechnológiás EPS progresszív szervokormány, kanadai CV-Tech kuplung nélküli variátor és kiválóan hangolt, modern futómű masszív hátsó vontatókarokkal és teljesen állítható magas tartási sebességgel A nitrogén lengéscsillapítók biztosítják, hogy a terep ne legyen akadály,

Leírás

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport  quad  V motor .

Műszaki vizsga rendszám kiváltás 100,000 Ft . 

Az utazó és vezető   maximális védelme érdekében a gyártó könnyebb, nagy szilárdságú, optimalizált, egy darabból álló acélvázat használt, amely a legkeményebb körülmények között is tesztelt ellenállással rendelkezik. Az első független felfüggesztés "A" karrendszerű, és mind a négy keréken teljesen állítható nitrogén lengéscsillapítók találhatók. A kanadai CV-Tech tengelykapcsoló nélküli variátort nagy terhelésre, extrém igénybevételre tervezték. A vadonatúj EPS szervokormány dinamikus, és tökéletesen reagál mind a felületre, mind a sebességre. A vezetés szó szerint egy szelet tortát jelent.
A legénység még nagyobb kényelméért egy TFT-kijelzőt talál, amely hasonló a CFMOTO motorkerékpárokon használthoz, de a terepjárók igényeinek megfelelő változatokkal és grafikával. A színes TFT-kijelző a Bluetooth-nak köszönhetően okostelefonjához csatlakoztatható. A pilótafülkében USB és 12V-os aljzat is található, a tárolóhelyek magától értetődőek. Az esetleges rakományhoz a legénység a hátsó karosszériát használhatja, amelyet szintén acél merevítés véd. A személyzet nagyra értékeli a tetőt (opcionális) és az ergonomikus védőkeretet, amely a legnehezebb helyzetekben is gondol a biztonságára. A minőségi hárompontos biztonsági övek magától értetődőek, a legénységet acél erősítésű ajtók védik tovább. Nélkülözhetetlen segítőtársak a nagy teljesítményű LED fényszórók, amelyek minden körülmények között intenzív sugárral világítják meg a terepet. A praktikum mellett az egész gép egyik fő dizájnvonzatát is jelentik. Természetesen az alapfelszereltség részét képezi a homologizált, elektromos aljzattal ellátott vonószerkezet, amelyhez opcionálisan nagy teljesítményű csörlő is rendelhető. A lehető legnagyobb hatássugár elérése érdekében az új Gladiator közel 37 literes üzemanyagtartállyal van felszerelve.

Technikai adatok :
Üzemanyag tartály: 27 liter  .  Hossz: 2870 mm  . Szélesség: 1510 mm . magasság: 1830 mm . tengelytávolság: 2040 mm  . Hasmagasság : 395 mm . Önsúly : 610 kg  . Vonóerő: 400 kg  . Homologizáció: 2 fő részére
Hajtásrendszer:
Sebességváltó: Automata CVT - CV-Tech variátor / P / R / N / H / L (parkolás / hátramenet / üres / előre / terepcsökkentés)
Összkerékhajtás: Kardántengelyek  .  4x4 meghajtás: ki-be kapcsolható . Első gumik: 27x9-14 CST  . Hátsó gumik: 27x11-14 CST .
Fékrendszer:
Első fék: tárcsa hidraulikus  .  Hátsó fék: tárcsa hidraulikus . Kézifék: Igen . Felfüggesztés:Elülső: Független, nitrogénnel teljesen állítható felfüggesztés / dupla A-karok
Hátulsó: Független, nitrogénnel teljesen állítható felfüggesztés / dupla A-karok .
Motor:
Motor típus: 4 ütemű 8 szelepes ikerhengeres, SOHC
Maximális teljesítmény (homologizált változat): 59 kW (80 LE) / 7000 ford./perc. Maximális teljesítmény (terepjáró módosítás): 63 kW (85 LE) / 7000 ford./perc. Max. nyomaték (offroad módosítás) :: 82 Nm / 6200 ford. Furat x löket: 91 mm x 74 mm  . Motor térfogata: 963 cm3 . Elektromos indító . Motor hűtés: Független olajkörrel rendelkező folyadék vízhűtés . Gyújtás: Bosch ECU (GER)  . Üzemanyag: Ólommentes 95-ös oktánszámú benzin .

###GALLERY###