Alkatrész neve
Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.
CFMOTO GLADIATOR UTV 625 teherquad .
Az egyhengeres munkagép új intelligens generációja , új
karosszériával remek alternatíva közepesen nehéz munkákhoz. Ezen a gépen mindennek célja van, semmit sem bíztak a véletlenre. Az erő, a tartósság, a kényelem, de a bátorság is dominál, miközben minden adott a mindennapi munkához bármilyen környezetben. A motorvezérlési módoknak köszönhetően pedig igazán "okos", amikor intellektuálisan át tud váltani a munkahelyi bevetésről az terepüzemi üzemmódra.
CFMOTO GLADIATOR UTV 625 teherquad .
Forgalomba helyezés , műszaki , rendszámkiváltás : 100,000 Ft
LEIRÁS :
Elődjéhez képest az új, modern motor sokkal nagyobb teljesítményt és jobban hangolt nyomatékot kínál (BOSCH® EFI befecskendezés). Szó szerint a hatékony maximumot préseli ki ebből az egyhengerből, optimális teljesítménnyel és fogyasztással, amelyhez használhatja a két MUNKA / NORMÁL motorvezérlési térképet , azaz a munkát és a normál vezetést. A NORMAL üzemmód különösen nagy hatásfokú, mert mozgás közben nem terheli feleslegesen a motoros berendezés forgó részeit, így természetesen a kanadai CV-Tech kuplung nélküli variátor hatékonyan és kíméletesen működik
Design – egy működő gép tele eleganciával ... és ez csak egy a sok újítás közül. A gép tervezéséért a KISKA design osztrák tervezőstúdió felelt . Nem véletlen, hogy a teljes LED-es világítású elülső maszk úgy tűnik, már az autós motívum kategóriába tartozik. Ezt hangsúlyozza a modern grafika és a prémium fémes fényű teljes felület. A külső fényezés és a műanyagok túlméretezettek a karcolás ellen, a sportos , 12"-os alumínium kerekek társaságában a gép kemény munka után is frissnek és prémiumnak tűnik. Nem feledkezhetünk meg arról sem, hogy a hátsó lámpák is LED-esek. A sikeres dizájn és grafika megnyitja a tulajdonos képzeletbeli kapuját a mindennapok felé.
Az ergonómia és az agilitás közös vonalban folytatódik, így a vezetőnek csúsztatható ülése , több lábtérje van , és igényeinek megfelelően több integrált tárolóhelyet is használhat, akár 96 literes össztérfogattal, csak az utasülés alatt 59 literrel. Akár 3 italtartó, 12 V és egy USB aljzat biztosan tetszeni fog. Az állítható kormánykerék természetesen az állítható vezetőüléshez tartozik. A legkényelmesebb vezetés érdekében még nehéz helyzetekben is a kormányt progresszív szervokormány (EPS) segíti A fedélzeti műszer LCD típusú , nagy kontrasztú adatkijelzéssel. A géphez rögzítőfék is tartozik , amely rendkívül biztonságosan "lehorgonyozza" a gépet. Ha a gép fontos részeihez kell eljutnia, a teljesen lehajtható első motorháztető lehetővé teszi , és természetesen a hátsó karosszéria kinyitásával további hozzáférést kap a berendezéshez. Itt különösen alaposan átgondolták a tervezők, és az új UTV karbantartása nem is lehetne egyszerűbb!
A gép kompakt méretei egyszerű kezelést biztosítanak. Összességében a gép akár 410 kg terhelést is elbír, míg a hátsó összecsukható karosszéria 250 kg-ot bír el a lehetséges teljes terhelésből. Plató döntését gázphengeres támasztott, rugós emelőrendszer segíti. Ha rögzítenie kell a rakományt, az oldalfalakon masszív szemek találhatók a rögzítéshez .De ne feledkezzünk meg a homologizált 800 kg-ig terjedő húzóerőről sem. Távirányítós csörlő elöl akár 1587 kg-os erőt fejleszt ki. Tehát egy nagyon hasznos és erős segítőtárs áll előtted, aki nagyon nehéz terepen is elbír közepesen nehéz munkát. Előnye az UTV maga a mérete, amely a kis fordulási sugárnak köszönhetően lehetővé teszi a könnyű kanyarodást és precíz manőverezést még az erdő szűk környezetében, szűk utakon vagy a kertben is. Ugyanez vonatkozik a logisztikai raktárakban és a cégek kisebb raktáraiban történő kezelésre is.
Az alváz mindenre készen áll. Van egy 4x4-es hajtása elektronikus első differenciálzárral . Az akár 270 mm- es hasmagasság nemcsak a nehéz terepen való sima áthaladás garanciája, hanem az egyik legmagasabb ebben az UTV-osztályban. Az állítható első felfüggesztés akár 230 mm-es emeléssel és a hátsó akár 254 mm-es felfüggesztés garantálja a sima futást még igazán extrém terepen is. A biztonságos megállásról minden keréken hidraulikusan vezérelt féktárcsák gondoskodnak, amelyeket egy központi, pontosan beállított pedál vezérel. Nem mindig kell fékhuzal, a motor fordított kompressziós erői kellően hatnak a tempó lassítására.
Új dizájn, színváltozatok, új motor , nagyobb teljesítmény, kisebb tömeg, kellemesebb vezetés, jobb működés, kompaktabb egység, mozgékonyabb, kellemesebb munkavégzés rakodással... egyszerűen minden újítás a lehető legmagasabb felhasználói elégedettségre irányul, akár vezetés közben, rakománymunkában, de szabadidőben is. Igen, egy olyan gépet mutatunk be, amelynek eredeti és fő hangsúlya a munkára irányul , de minden újításnak köszönhetően egy olyan gép is van előttünk, amelyet szabadidődben, kalanddal kéz a kézben használhatsz. Munkaidőben rakodj, vonszolj, dolgozz, szabadidődben pedig rakj a testre sátrat, biciklit, grillezőt vagy sporteszközt és élvezd...
Minden CFMOTO négykerekűre 2 év exkluzív garancia vonatkozik!
A professzionális szerviz, a kiterjedt alkatrészraktár és a műszaki támogatás teljesen magától értetődő.
Az új CFMOTO GLADIATOR UTV625 EPS
Új, erőteljes egyhengeres motor
EPS - modern szervokormány az alapárban
Befecskendező BOSCH (Németország)
Tengelykapcsoló nélküli CV-Tech variátor (Kanada)
4x4 első differenciálzárral
Tágas, összecsukható karosszéria praktikus szemekkel, 250 kg-os homologizált teherbírással (méretek 1300 x 870 mm)
Kényelmes és könnyen állítható lengéscsillapítók az új generációból
Formázott alsó A-karok, amelyek növelik a hasmagasságot
Elegáns, praktikus és tartós 12"-os duralumínium kerekek
Rendkívül tartós 25"-os többrétegű Innova abroncsok univerzális mintázattal
Elektromos csörlő 3500 lbs vezetőhengerekkel, ergonomikus távirányítóval
3 pontos biztonsági övek, kényelmes és könnyen mosható ülések
Erős és masszívan méretezett biztonsági védőkeret (sisak nem szükséges!)
Állítható magasságú kormánykerék, csúsztatható vezetőülés
Sok praktikus tárolóhely
"Cargotool" tárolódoboz rendszer - az utasülés alatt
Erőteljes első és hátsó LED világítás
Új és erős 32 Ah zselés akkumulátor modern NANO-GEL technológiával
Homologizált vonószerkezet ISO50 incl. el. aljzatok,
Homologizált vonófej 800 kg fékezett / 400 kg fékezetlen !
Figyelem !
Oldalsó ajtók (opcionális), tető (opcionális), első plexi (opcionális), csörlő 3500 lbs (opcionális), oldalsó szoknyák (opcionális)
Technikai adatok:
Üzemanyag tartály: 35 liter . Hossz: 2820 mm .Szélesség: 1470 mm .Magasság: 1950 mm
Tengelytávolság: 1950 mm . hasmagasság :270 mm . Súly: 640 kg
Vontatás vonóerő: 800 kg fékezett/400 féktelen !
Homologalizáció : 2 fő részére teljes EU homologizáció,
Hajtásrendszer:
Sebességváltó: Automata CVT - CV-Tech variátor / fokozatok P/R/N/H/L (parkolás/hátramenet/semleges/gyors előrehaladás/terepcsökkentés), zárható első differenciálmű .
Összkerékhajtás: Kardántengelyek 4x4 meghajtás: kikapcsolható .
Első gumik: 25x9-14 Innova . Hátsó gumik: 25x11-14 Innova
Fékrendszer:
Első fék: Tárcsás hidraulikus . Hátsó fék: Tárcsás hidraulikus . Kézifék: Igen
Felfüggesztés:
Elülső: Független, állítható felfüggesztés / Dupla acél A-karok
Hátulsó: Független, állítható felfüggesztés / Dupla acél A-karok
Motor:
Motor típus: 4 ütemű, 4 szelepes egyhengeres, SOHC . Furat x löket: 91 x 89,2 mm
Motor térfogata: 600 cm3 .
Indítás : Elektromos indító
Motor hűtés: Független olajkörrel rendelkező folyadék
Gyújtás: Bosch ECU (GER)
Üzemanyag: Ólommentes benzin, oktánszám 95