UTX ATV QUAD

CFMOTO GLADIATOR UTV 625
CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625CFMOTO GLADIATOR UTV 625

CFMOTO GLADIATOR UTV 625

5 265 000 Ft

CFMOTO GLADIATOR UTV 625 teherquad .
Az egyhengeres munkagép új intelligens generációja , új
karosszériával remek alternatíva közepesen nehéz munkákhoz. Ezen a gépen mindennek célja van, semmit sem bíztak a véletlenre. Az erő, a tartósság, a kényelem, de a bátorság is dominál, miközben minden adott a mindennapi munkához bármilyen környezetben. A motorvezérlési módoknak köszönhetően pedig igazán "okos", amikor intellektuálisan át tud váltani a munkahelyi bevetésről az terepüzemi üzemmódra.

Leírás

CFMOTO GLADIATOR UTV 625 teherquad .

Forgalomba helyezés , műszaki , rendszámkiváltás : 100,000 Ft 
LEIRÁS :
Elődjéhez képest az új, modern motor  sokkal nagyobb teljesítményt  és  jobban hangolt nyomatékot kínál  (BOSCH® EFI befecskendezés). Szó szerint a hatékony maximumot préseli ki ebből az egyhengerből, optimális teljesítménnyel és fogyasztással, amelyhez használhatja  a két MUNKA / NORMÁL motorvezérlési térképet , azaz a munkát és a normál vezetést. A NORMAL üzemmód különösen nagy hatásfokú, mert mozgás közben nem terheli feleslegesen a motoros berendezés forgó részeit, így természetesen a kanadai CV-Tech kuplung nélküli variátor hatékonyan és kíméletesen működik 
Design  –  egy működő gép tele eleganciával ... és ez csak egy a sok újítás közül. A gép tervezéséért  a KISKA design osztrák tervezőstúdió felelt  .  Nem véletlen, hogy  a teljes LED-es világítású elülső maszk  úgy tűnik, már az autós motívum kategóriába tartozik. Ezt hangsúlyozza a modern grafika és a prémium fémes fényű teljes felület. A külső fényezés és a műanyagok túlméretezettek a karcolás ellen, a sportos , 12"-os alumínium kerekek társaságában  a gép kemény munka után is frissnek és prémiumnak tűnik. Nem feledkezhetünk meg arról sem, hogy a hátsó lámpák is  LED-esek.  A sikeres dizájn és grafika megnyitja a tulajdonos képzeletbeli kapuját a mindennapok felé. 
Az ergonómia és az agilitás  közös vonalban folytatódik, így  a vezetőnek csúsztatható ülése , több lábtérje  van , és igényeinek megfelelően több integrált tárolóhelyet is használhat,  akár 96 literes össztérfogattal,  csak az utasülés alatt 59 literrel. Akár 3 italtartó, 12 V és egy USB aljzat biztosan tetszeni fog. Az állítható kormánykerék természetesen az  állítható vezetőüléshez tartozik. A legkényelmesebb vezetés érdekében még nehéz helyzetekben is a kormányt progresszív szervokormány (EPS) segíti  A fedélzeti műszer  LCD típusú  , nagy kontrasztú adatkijelzéssel. A géphez rögzítőfék is tartozik , amely rendkívül biztonságosan "lehorgonyozza" a gépet. Ha a gép fontos részeihez kell eljutnia,  a teljesen lehajtható első motorháztető lehetővé teszi  , és természetesen a hátsó karosszéria kinyitásával további hozzáférést kap a berendezéshez. Itt különösen alaposan átgondolták a tervezők, és  az új UTV karbantartása nem is lehetne egyszerűbb!
 A gép kompakt méretei egyszerű kezelést biztosítanak.  Összességében a gép akár 410 kg terhelést is elbír, míg a hátsó összecsukható karosszéria 250 kg-ot bír el a lehetséges teljes terhelésből. Plató döntését gázphengeres támasztott, rugós emelőrendszer segíti. Ha rögzítenie kell a rakományt,  az oldalfalakon masszív szemek  találhatók  a rögzítéshez .De ne feledkezzünk meg a  homologizált 800 kg-ig terjedő húzóerőről sem. Távirányítós csörlő  elöl akár 1587 kg-os erőt fejleszt ki. Tehát egy nagyon hasznos és erős segítőtárs áll előtted, aki nagyon nehéz terepen is elbír közepesen nehéz munkát. Előnye az UTV maga a mérete, amely a kis fordulási sugárnak köszönhetően lehetővé teszi a könnyű kanyarodást és precíz manőverezést még az erdő szűk környezetében, szűk utakon vagy a kertben is. Ugyanez vonatkozik a logisztikai raktárakban és a cégek kisebb raktáraiban történő kezelésre is.
Az alváz  mindenre készen áll. Van  egy 4x4-es hajtása elektronikus első differenciálzárral . Az akár 270 mm- es hasmagasság  nemcsak a nehéz terepen való sima áthaladás garanciája, hanem az egyik legmagasabb ebben az UTV-osztályban. Az állítható első felfüggesztés  akár 230 mm-es emeléssel és a hátsó akár 254 mm-es felfüggesztés garantálja a sima futást még igazán extrém terepen is. A biztonságos megállásról minden keréken hidraulikusan vezérelt féktárcsák gondoskodnak,  amelyeket egy központi, pontosan beállított pedál vezérel. Nem mindig kell fékhuzal, a motor fordított kompressziós erői kellően hatnak a tempó lassítására. 
Új dizájn,  színváltozatok,  új motor , nagyobb teljesítmény, kisebb tömeg, kellemesebb vezetés, jobb működés, kompaktabb egység, mozgékonyabb, kellemesebb munkavégzés rakodással... egyszerűen minden újítás a lehető legmagasabb felhasználói elégedettségre irányul,  akár vezetés közben, rakománymunkában, de szabadidőben is. Igen, egy olyan gépet mutatunk be, amelynek eredeti és  fő hangsúlya a munkára irányul , de minden újításnak köszönhetően egy olyan gép is van előttünk, amelyet  szabadidődben,  kalanddal kéz a kézben használhatsz. Munkaidőben rakodj, vonszolj, dolgozz, szabadidődben pedig rakj a testre sátrat, biciklit, grillezőt vagy sporteszközt és élvezd...
Minden CFMOTO négykerekűre 2 ​​év exkluzív garancia vonatkozik!
A professzionális szerviz, a kiterjedt alkatrészraktár és a műszaki támogatás teljesen magától értetődő.
Az új CFMOTO GLADIATOR UTV625 EPS  

Új, erőteljes  egyhengeres  motor 
EPS  - modern szervokormány  az alapárban 
Befecskendező BOSCH (Németország)
Tengelykapcsoló nélküli  CV-Tech variátor   (Kanada)
4x4  első differenciálzárral 
Tágas,  összecsukható karosszéria  praktikus szemekkel,   250 kg-os homologizált teherbírással  (méretek  1300 x 870 mm)
Kényelmes és könnyen állítható lengéscsillapítók az új generációból
Formázott alsó A-karok, amelyek növelik a hasmagasságot
Elegáns, praktikus és tartós 12"-os duralumínium kerekek
Rendkívül tartós  25"-os többrétegű Innova  abroncsok   univerzális mintázattal
Elektromos  csörlő 3500 lbs  vezetőhengerekkel, ergonomikus  távirányítóval 
3 pontos biztonsági övek, kényelmes és könnyen mosható ülések 
Erős és masszívan méretezett biztonsági védőkeret (sisak nem szükséges!)
Állítható magasságú kormánykerék, csúsztatható vezetőülés
Sok praktikus tárolóhely
"Cargotool" tárolódoboz rendszer  - az utasülés alatt
Erőteljes első és hátsó  LED világítás
Új és erős  32 Ah  zselés akkumulátor modern  NANO-GEL  technológiával
Homologizált vonószerkezet  ISO50 incl. el. aljzatok,
Homologizált vonófej  800 kg  fékezett / 400 kg fékezetlen !
Figyelem !
Oldalsó ajtók (opcionális), tető (opcionális), első plexi (opcionális), csörlő 3500 lbs (opcionális), oldalsó szoknyák (opcionális)

Technikai adatok:
Üzemanyag tartály: 35 liter  . Hossz: 2820 mm .Szélesség: 1470 mm .Magasság: 1950 mm
Tengelytávolság: 1950 mm . hasmagasság :270 mm . Súly: 640 kg
Vontatás vonóerő: 800 kg fékezett/400 féktelen !
Homologalizáció : 2 fő részére teljes EU homologizáció,
Hajtásrendszer:
Sebességváltó: Automata CVT - CV-Tech variátor / fokozatok P/R/N/H/L (parkolás/hátramenet/semleges/gyors előrehaladás/terepcsökkentés), zárható első differenciálmű .
Összkerékhajtás: Kardántengelyek 4x4 meghajtás: kikapcsolható .
Első gumik: 25x9-14 Innova . Hátsó gumik: 25x11-14 Innova
Fékrendszer:
Első fék: Tárcsás hidraulikus  . Hátsó fék: Tárcsás hidraulikus . Kézifék: Igen
Felfüggesztés:
Elülső: Független, állítható felfüggesztés / Dupla acél A-karok
Hátulsó: Független, állítható felfüggesztés / Dupla acél A-karok
Motor: 
Motor típus: 4 ütemű, 4 szelepes egyhengeres, SOHC . Furat x löket: 91 x 89,2 mm
Motor térfogata: 600 cm3 . 
Indítás : Elektromos indító
Motor hűtés: Független olajkörrel rendelkező folyadék
Gyújtás: Bosch ECU (GER)
Üzemanyag: Ólommentes benzin, oktánszám 95