Alkatrész neve
Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.
CFMOTO Gladiátor UTV1000 quad V motor EPS .
Megérkezett a CF MOTO Gladiator UTV1000 EPS ezzel az új professzionális Gladiator alkotással az UTV kategóriából, amivel semmi sem állíthatja meg! A híres osztrák Kiska dizájnstúdió vadonatúj, erős professzionális igáslója modern dizájnnal a munka és a szórakozás teljesen új dimenzióját mutatja be.
CFMOTO Gladiátor UTV1000 V-Twin EPS terepjáró teherquad
Műszki vizsga rendszámkiváltás 100,000 Ft
Egy gép, amely piacra lépésével kétségtelenül felrázza a munka UTV-k kategóriáját. A teljes gép teljesen új konstrukciója csúcsdizájnba csomagolva az osztrák Kiska tervezőstúdiótól, amelynek ügyfelei közé tartozik a híres KTM is. A Gladiator UTV1000 szíve az 1000 köbcentis kategória teljesen új motorja , amely a maximális off-road változatban akár fantasztikus 85 LE és 79 Nm teljesítményt nyújt a profi munkásnak ! Több mint nagylelkű értékek a munka UTV-k területén! Elektronika a német Bosch cég műhelyeiből , hajtás a bevált kanadai CV-Tech variátornak köszönhetően a rendkívül strapabíró amerikai Bando (vagy japán Mitsuboshi) szíjak használata pedig a legnehezebb munkavégzés során is biztosítja a gép problémamentes használatát. Ennek a nagy teljesítményű gépnek az egyértelmű működési besorolását igazolják a teljesen homologizált paraméterek, ahol kiemelkedik a 3 fős homologizáció , a homologizált 520 kg-os húzóerő , a homologizált vonófej elektromos aljzattal . A tárolóhelyek nagysága , a belső külső ergonómia és a teljesen új "Cargotool" munkadoboz tárolórendszer . Rendkívül strapabíró gép, amelyet elsősorban professzionális munkára terveztek , sok olyan tevékenység elvégzését teszi lehetővé . Ha nehéz terheket szeretne extrém terepen szállítani, teherautókat húzni, embereket szállítani, takarítani, havat összegezni, egyszerűen ha túl akar lépni minden normál határon, a CF MOTO Gladiator UTV1000 EPS a megfelelő gép az Ön számára!
Technikai adatok .
Üzemanyag tartály : : 40 liter . Hossz: 2945 mm . Szélesség: 1615 mm . magasság: 1850 mm .tengelytávolság:
2050 mm . Hasmagasság :300 mm . Gépsúly : 690 kg
Plató méretei: 1330 x 850 mm (több, mint EUR raklap) . A teherbíró képessége: 365 kg .
Homologizált húzóerő: 520 kg . Homologizáció: 3 főre teljes EU homologizáció,. B kategóriás jogosítvány.
Hajtásrendszer:
Sebességváltó: Automata CVT - CV-Tech variátor / sebességfokozatok P / R / N / H / L (parkolás / hátramenet / üres / gyors előremenet / off-road csökkentés), zárható első differenciálmű / Eaton automatikus hátsó önzáró differenciálmű (100% reteszelés)
Összkerékhajtás: Kardántengelyekkel . 4x4 meghajtás: ki-be kapcsolható .
Első gumik: 27x9-14 CST STAG . Hátsó gumik: 27x11-14 CST STAG
Fékrendszer:
Első fék: tárcsa hidraulikus . Hátsó fék: tárcsa hidraulikus . Kézifék: Igen
Felfüggesztés:
elülső: Független, állítható felfüggesztés / Dupla acél A-karok
hátulsó:: Független, állítható felfüggesztés / Dupla acél A-karok
Motor:
Motor típus: 4 ütemű 8 szelepes ikerhengeres, SOHC . Motor teljesítmény (terepen): 85 k (63,4 kw) / 7800 ford.
Nyomaték (terepjáró): 82 Nm / 6500 ford./perc . Furat x löket: 91 mm x 74 mm . Motor térfogata: 963 cm3
Indítás : elektromos önindító
Motor hűtés: Független olajkörrel rendelkező folyadék , vízhűtéses .
Gyújtás: Bosch ECU (GER) . Üzemanyag: Ólommentes 95-ös oktánszámú benzin .