Alkatrész neve
Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.
A siker új fejezete a Polaris RZR XP 1000 Sport, ez nem csak egy gép ez az élmény! Ha olyan side-by-side-ot keresel, ami tényleg megmozgat, mosolyt csal az arcodra és minden terepen otthon van, akkor jó helyen jársz.
Az RZR XP1000 a legnépszerűbb sportoldali jármű teljesen új generációját képviseli. A 114 lóerős, 999 cm3-es ProStar Gen2 motor három hajtási móddal (4×4, 2×4 és TURF) biztosít gyorsabb és hatékonyabb haladást. A megnövelt hasmagasságnak köszönhetően könnyedén leküzdhetők a terep akadályok. Vedd át az irányítást minden akadály felett! Az új, 25%-kal merevebb alváz jobb manőverezhetőséget, pontosabb irányítást és alacsonyabb zajszintet biztosít, így még kényelmesebbé teszi a vezetést bárminemű terepen. Az átdolgozott hajtásrendszer 30%-kal erősebb féltengelyekkel rendelkezik, így hosszabb ideig élvezheted a kalandot.

Figyelem ! kérem kérjen ajánlatot a tipusokra, színre, felszereltségre, ajándékra.
Azonnal küldjük az ajánlatot, árat, lehetőségeket!

Motortípus: Négyütemű DOHC kéthengeres
Lökettérfogat (cm³): 999
Motor: ProStar 1000 Gen2
Motorteljesítmény (LE) : 114
Első felfüggesztés : Dupla lengőkar
Első fékek : Hidraulikus tárcsafékek
Első gumiabroncsok: 29x9-R14
Első tengely rugóútja (cm): 40.6
Hátsó felfüggesztés : Megerősített, merev profilú hátsó lengőkarok stabilizátor rudak.
Hátsó fékek: Hidraulikus tárcsafékek
Hátsó gumiabroncsok: 29x14-R14
Hátsó tengely rugóútja: 45.7
Prémium lengéscsillapítók: Walker Evans Racing® versenyfelfüggesztés
Üzemanyagtartály (L): 40
Hasmagasság (cm): 35.5
Jármű méretei ( HxSzxM ) (cm): 308,1 x 168,7 x 183,7
Szállíható személyek: 2
Tengelytáv (cm): 228,6
Teljes tömeg (kg): 828
EPS (szervó kormány ): igen
Fényszorók: elülső és hátsó LED lámpák
Kijelző: Két analóg műszer 4"-os (10,2cm) LCD information Center
Turf differenciálmű: igen, kapcsolható
Hajtás típusa: High Performance True On-Demand AWD/2WD / Turf Mode
Az új váltóműnek köszönhetően a ProStar motor erősebb teljesítménye, gyorsabban és akadálytalanul esik viszza a talajra, így javítva a kezelhetőséget a nehezebb terepeken és technikás szakaszokon.
Az új RZR XP alacsonyabb első motorháztetővel és sárvédőkkel rendelkezik, amelyek jobb látási viszonyokat biztosítanak, így könnyebben dönthetsz, hogy merre menj a nehéz szakaszokon.
Az új, 25%-kal merevebb alváz jobb manőverezhetőséget, pontosabb irányítást és alacsonyabb zajszintet biztosít, így még kényelmesebbé teszi a vezetést bárminemű terepen. Az átdolgozott hajtásrendszer 30%-kal erősebb féltengelyekkel rendelkezik, így hosszabb ideig élvezheted a kalandot.

